Gorenje Ora ïto White

Gorenje Ora ïto White Collection: Inspiration of light

Parastumas. Paprasta ir sudėtinga. Nuėmus nereikalingas detales, lieka tik paprastos konstrukcijos linijos. Paprastas dizainas, kuris mus supa šiandien ir sups rytoj. Paprastos linijos ir veidrodinis dizainas ateičiai, kuomet vizija tampa realybe. Baltos spalvos arba kaip pats dizaineris nurodo savo kalba – „Le blanc“!  Dizaine atsispindi viso pasaulio šviesa. Jo grynumas ir paprastumas atspindi kiekvieną detalę. Su balta spalva siejamas dizainas įgyja ypatingą reikšmę. Šviesa, gauta susimaišius visoms spalvoms, atrodo nepakartojamai. Štai kodėl specialios „Gorenje Ora ïto“ kolekcijos prietaisai yra visiškai balti. Nėra nieko per daug. Viskas turi savo paskirtį, o puošnios detalės kruopščiai suderintos su puikiu efektyvumu. Balta virtuvė kiekvienam asmeniui suteikia neribotą minčių laisvę. Lakią vaizduotę turintis asmuo rinksis baltą foną. Tik tokia aplinka gali suteikti neribotą skonių ir kvapų, realybės ir vaizduotės įrairovę. Tokioje virtuvėje galima svajoti kiek tik norite. Su didinga šviesos galia! Galvokite apie spalvas. Rinkitės baltą.

Galvokite apie spalvas. Rinkitės baltą!

Šiandien „Gorenje“, viena iš pirmaujančių Europos buitinių prietaisų gamintojų, pažangias technologijas derina su išskirtiniu dizainu ir nepriekaištinga kokybe. Savo moderniai, techniškai ištobulintais, stilingais ir aplinkai nekenksmingais gaminiais „Gorenje“ siekia tapti pažangiausia buitinių prietaisų kūrėja visame pasaulyje.

Norėdama šiuolaikiniam vartotojui pasiūlyti puikaus dizaino, bet protingai įkainotus buities prietaisus, kuriais galėtų mėgautis daugelis vartotojų, kompanija „Gorenje“ pradėjo bendradarbiauti su jaunosios kartos prancūzų dizaineriu Ora ïto. Šio bendradarbiavimo rezultatas – tai madinga pažangių technologijų buities prietaisų dizaino linija: „Gorenje Ora ïto“ kolekcija. Galimos spalvos – juoda ir balta.

Ora ïto: charizmatiškas provokatorius

Už Ora ïto prekės ženklo stovi kūrybiškas, jaunas prancūzų dizaineris, kurio provokuojančios idėjos greitai pakyla į dizaino
pasaulio aukščiausias pozicijas. Savo karjeros pradžioje jis pristatydavo virtualių produktų, pažymėtų gerai žinomais prekių ženklais, dizaino sprendimus ir idėjas savo paties tinklalapyje. Žmonės pradėjo užsisakinėti neegzistuojančius produktus. Tokios didelės
kompanijos kaip „Louis Vuitton“, „Nike“, „Gucci“, „Swatch“, „Apple“ ir „Levi’s“ galėjo kelti bylas šiam apsimetėliui, tačiau jos buvo
taip sužavėtos jo darbais, kad jaunuolis buvo pasamdytas.

Galerija

Apsilankykite pas mus
YouTube
Pasidalinkite su kitais
Facebook
Twitter
Būkite informuoti
RSS