Servisas ir pagalba

Kokybė

„Gorenje“ produktams taikoma 2 metų garantija. Detalesnę informaciją rasite garantinėje knygelėje, kurią gavote kartu su kasos čekiu ar kitu pirkimo dokumentu. Tai rodo mūsų technologijų patikimumą ir išskirtinę produktų kokybę. „Gorenje“ produktai tuo pasižymi jau daugiau nei 60 metų! Mūsų tikslas – kokybė. Užtikriname tai.

Paslaugos po pardavimo

Nusipirkę „Gorenje“ prietaisą galite atsipalaiduoti – net jei iškils problemų, mes jomis pasirūpinsime. Jei atsirado problemų, susijusių su prietaiso veikimu, ir reikia techninio aptarnavimo centro pagalbos, susisiekite kaip nurodoma kontaktinės informacijos dalyje.

Kad galėtume suteikti Jums kuo tikslesnę informaciją, turėkite visus su prietaiso techninėmis savybėmis ir jo pirkimu susijusius dokumentus.

GORENJE serviso įsipareigojimai

„Gorenje“ prioritetas - suteikti aukščiausios kokybės garantinio ir pogarantinio aptarnavimo paslaugas savo produktų vartotojams. Kasdien Jums siekiame suteikti tai, kas geriausia ir pripažįstame, kad nepriekaištingą reputaciją reikia užsidirbti. Viso to stengiamės pasiekti šiais būdais:
  • Nuolat apmokome savo darbuotojus ir verslo partnerius, kad visi kartu Jums suteiktume puikų ir profesionalų aptarnavimą bet kuriuo metu.
  • Mūsų patyrę ir daug žinių turintys darbuotojai patars įvairiais klausimais.
  • Jaučiame atsakomybę už kiekvieną iškilusią problemą ir įsipareigojame suteikti Jums išsamią informaciją.
  • Atsakysime į kiekvieną Jūsų telefoninį skambutį ir greitai bei kokybiškai atsakysime į kiekvieną laišką.
  • Jei iš karto negalėsime Jums suteikti tikslios informacijos, mūsų specialistai su Jumis susisieks per 24 valandas nuo Jūsų pirminio skambučio.
  • Kiekvieną problemą siekiame išspręsti iš karto.
  • Naudojame tik originalias atsargines detales.