For viewing video content please confirm partner Youtube videos and accept marketing cookies.
Taip kaip magas, kuris rankų miklumu kuria iliuzijas, jūs galite visiškai paprastai flambiruoti. Su naująja virtuvės prietaisų kolekcija, kurią sukūrė garsus prancūzų dizaineris Ora Ïto, įmanoma viskas. Jie pasižymi savo paprastumu ir intuityvumu, išsiskiria geriausių technologijų gausa. Atraskite visas jų gudrybes!

YPATYBĖS

_products/features/icon - „IonAir“ oro jonizavimo technologija su „MultiFlow 360°“

„IonAir“ oro jonizavimo technologija su „MultiFlow 360°“

Rinkitės lentyną. Bet kurią lentyną.
„MultiFlow 360 °“ vėdinimo sistema tolygiai paskirsto jonizuotą orą per 14 vėdinimo angų, kad palaikytų pastovią temperatūrą kiekvienoje lentynoje. Papildomų neigiamų jonų prisodrintas oras pašalina nemalonius kvapus ir imituoja natūralų mikroklimatą, taip sukurdamas idealią aplinką šviežiam maistui.
daugiau
arti
_products/features/icon - „BridgeZone“ funkcija

„BridgeZone“ funkcija

Paprastas planas itin dideliems puodams
Stebuklingai paverskite dvi atskiras virimo zonas vienu paprastu palietimu. Maisto gaminimas dideliuose puoduose ir keptuvėse dar niekada nebuvo toks lengvas ar efektyvesnis.
_products/features/icon - Jaukaus dizaino „HomeMade“ orkaitės

Jaukaus dizaino „HomeMade“ orkaitės

Abrakadabra, iškepta tobulai!
Įkvėpimu tokiai orkaitės vidaus formai tapo tradicinės malkomis kūrenamos krosnys. Būtent šios "Gorenje by Ora" formos dėka karštas oras laisvai juda aplink, todėl maistas tolygiai kaitinamas iš visų pusių ir visuomet puikiai iškepa: traški išorė ir sultingas vidus.
daugiau
arti

Daugiau funkcijų

spustelėkite
išplėsti

ORA ÏTO
DESIGNER PAR EXCELLENCE

Kūrybingas prancūzų dizaineris, kuris beveik niekuomet nepaiso ribų, kurdamas tai, kas yra be galo estetiška ir paprasta. Ši tendencija jaučiama ir visoje jo naujoje „Gorenje“ virtuvės prietaisų kolekcijoje.

Jo provokuojančios idėjos leido menininkui pakilti į pačią dizaino pasaulio viršūnę. Karjeros pradžioje jis pristatė savo virtualių produktų dizainą ir idėjas, pasirašydamas žinomų prekės ženklų, savo svetainėje. Žmonės pradėjo užsisakyti neegzistuojančius produktus. Didelės kompanijos, tokios kaip „Louis Vuitton“, „Nike“, „Gucci“, „Swatch“, „Apple“ ir „Levi’s“, galėjo paduoti jaunąjį apsimetėlį į teismą, tačiau buvo taip sužavėtos jo dizainu, kad vietoj to ėmė su juo bendradarbiauti.

Jo su „Gorenje“ sukurti darbai buvo plačiai pripažinti dėl unikalių dizaino ypatybių, nesibaigiančio naudingumo ir daugiau nei dešimtmetį trukusio sėkmingo bendradarbiavimo.

Photo: Ellen Von Unwerth